30 Temmuz 2010

Orda kimse var mı?? :))

Kayboldum!! tarihe not :)

9 yorum:

Büşra Bayram dedi ki...

Ben varım.!

Adsız dedi ki...

evet aşık gibi bir havalar esiyor ordan sanki.. :))

A.Ş.K dedi ki...

Aşk'ı bekliyorum doğru ama henüz gelmedi :((

gelsin dimiii artıkkkk ...........

Tanya's dedi ki...

Burdayız yahu!

AYarlayamadık Noni ile:(

çilekli pasta dedi ki...

gelsin valla kuzum sana da bana da nermine de gelsin artıkkkk

A.Ş.K dedi ki...

Tanyam valla bir türlü görüşemedik :(

çilekli pasta gelsinnnnnnnnnnnnn

hayal meyal burda olduğuna sevindimmmm

Noni dedi ki...

Ben varım :)
Ama sen cidden kayboldun pırpırım sizde yazın da biraz da ben okiyim di mi ama olmaz ki canım cık cık cık :)

Alessia Wenders dedi ki...

bende buradayım..geldım.. :)

Adsız dedi ki...

I need to contact site admin urgently. Can you understand me?
Thanks