12 Mart 2010

Karabatak

Evet evet ben karabatak gibi oldum sanırım bir görünüyorum bir kayboluyorum ... Bu kadar ara verince nereden başlayacağını bilmiyor insan.. o yüzden en kolayı sondan başlayayım dedim ..tembel gofrett :)






Dün akşam 2-chic kızı Nerminimin davetiyle nonim le beraber Grand Hyatta Tayland restoranının tanıtımına gittik ... Tayland yemekleri hakkında pek yorum yapamayacağım çünkü organizasyon başarısızdı.. Açık büfenin önünde biriken insanlardan bir kaşık yemek alabilen kendini şanslı hissediyordu.. Her ne kadar gitmeden Coco Clementine de atıştırmalık tabak aldıysakta oranında yemekleri lezzetsiz ve kötüydü..



Ama yine birarada olmak, dedikodu yapmak, gülmek gülmek ve gülmek yemeklere değişilemez... Tekrar teşekkürler Nerminim.. Şimdi sizleri Fotolarla başbaşa bırakıyorum, herkese mutlu haftasonları...mucuksss..
































8 yorum:

Noni dedi ki...

Aaaa şopladın mı kısss bizi puahhahhahah :)

Yohsam sen bizi beğenmiyon muuu :)

A.Ş.K dedi ki...

1-2 foto sadece şoplu :)) yoksa beğeniyom hahahah

Ezgi dedi ki...

Saçlarını böyle toplayınca çok güzel olmuş.Nasıl desem hem şirin hem profesyonel:))

HIMBIL PRENSES dedi ki...

Kıslaaar ..şahanesiniz.. hepiniz ayrı ayrıı..

Tanya's dedi ki...

Nihoho..yemek kalmamış ama içki varmış..Nonide okudum...oh bol kahkahalar ve afiyetler.


Öpücük.

colors of angel dedi ki...

canım merhaba blogumda bir ödülün var:)

Zeynep'in Evi dedi ki...

son fotoğraf nekadar güzel..

Alessia Wenders dedi ki...

cok güzel kareler..yemekler kötü olsa bile eglenebildiginize sevindim..