15 Ocak 2010

Kızlar kızlar


"Abla! bu bluzu sana en son 100 e bırakırım" gibi bir poz bu ! Gözümde de "hah alıcak galiba iki saattir dil döktük burda! ne kararsız hatunmuş! " bakışı var ... Nerden mi biliyorum? çünkü ; dün şirketimizde fotoğrafçılıkla ilgili söyleşi vardı studium ve punktumu öğrendik ordan biliyorum hahahahaha dimii nonim??




Yukarıdaki örnekten de anlayacağınız gibi en azından bizim için verimsiz geçen bir söyleşiden sonra kendimizi 2-chic kızı Nermin'imizin yanına Astoria Kitchenette a zor attık ve biraları kaptık :)))


Nonim ne anlattıysa artık ( bende kalsın :P ) benim gözler parlamış :)





Kışın şapkasız pek çıkmıyorum evet :) Biz bayanlarda genelde ayakkabı hastalığı olur ya bende şapka hastalığı var ne garip :)


Hep böyle gül canımmm

veeee gecenin finalini strabucks'çılar olarak kahvelerimizle yaptık :)) Herkese mutlu haftasonları...




Ve tarihe not : bu hafta yeni seneye yeni bir haber aldım, benim için güzel bir haber.. en azından öyle umuyorum.. Pazartesi sizlerle de paylaşıcam ...biraz meraklanın değil mi ama ? ya da tahmin edin, siz bilirsiniz :))

10 yorum:

Noni dedi ki...

Canım benim harika bir akşamdı !!!

Ayrıcaaaaa ben Arzu'yu sevdim arkadaşlığınızı da o-nay-lı-yo-rum heee heee :)

İyi haftasonları fıstıklar!

2-Chic dedi ki...

haahhaaa sağol yavriii seninki de süper olmuşş, herzamanki gibi harikayızz :):):)
yine yapalım
hep yapalım..

Tanya's dedi ki...

Eee....kıskandım ama nonide de okudum...

HaYaL MeYaL dedi ki...

aa astoria bizim mekan :D büyük ihtimalle ben de oralarda bi yerlerdeydim :)

Gofrett dedi ki...

noni ; heheh oki o zaman planlara arzu da katılabilir..

2-chic ; hep birlikte birlikte hahaha

Tanya's ; valla bende sizi kıskanıyorum ne yalan söyliim ama tütütütü nazar değmesin :)) birgün birlikte yaparız umarım :)

Hayal Meyal ; valla de? :))))

Alessia Wenders dedi ki...

cok güzel kareler ve cok hoş bir akşam oldugu belli.. sapkada yakışıyor size dogrusu...

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Ne kadar hayat dolusunuz kızlar

colors of angel dedi ki...

süpersiniz......:)

DENiZ dedi ki...

sana bere cok yakisiyor Denizcim ;) Arastirmalarim devam ediyor bir ara oturup yazicam sana zira bikac alternatif var Taci'nin havlama sorununa! Iyi haftalar ;)

2-Chic dedi ki...

bana yakışmıyo muu!!??
:(