12 Ocak 2010

Güzel haber :)








Eveeeet Vapiano Nişantaşı'nda da açıldı. Biz de bunu öğrendiğimizden beri gitmek için fırsat kolluyorduk.. Ben dans kursuna gitmeye heveslenince 2-chic kızı Nerminimle beraber Tan sağtürk bale ve dans okuluna gitmeden önce Vapiano'da yemek yiyelim dedik. Aslında bize nonim de katılacaktı ama mesai geç bittiği için gelemedi :((




Vapiano Nişantaşı bence Suadiye şubesinden daha şık olmuş... Bu arada servis yapan arkadaşlar biz iki Vapiano hastasını hemen tanıdı ...Aslında Nerminim de onları tanıdı ama beni sorarsanız bu konuda çok dikkatsizim sanırım ..Müthiş bir hafıza kaybı var ben de ..


Duvar da Fellini'nin bir sözü ; Bir restorana sadık kalmak , bir kadına sadık kalmaktan daha da kolaydır :P











Böyle masum masum fotoğraf çekerken , nonim de gelemeyeceğini mesaj atıyordu .. Biz de bir hainlik yapıp hemen birlikte fotoğraf çekip , e-mail adresine gönderdik :) göyaaaa nonimi kıskandıracağız, ama şans nonim'den yanaydı arkadaşlar, şirketten çıkmıştı amacımıza ulaşamadık... kih kih kih




















5 yorum:

Noni dedi ki...

Hain arkadaşsınız siz hainnnn!!!!

Ben 8'e kadar işteyken sizin o makarnalar nasıl boğazınızdan geçti bakiyim !!!!

Bu arada alınan son karara bayıldım kihh kihhh :)

Adsız dedi ki...

ahahhaahaaa kesinlikle...
süperdi
haftaya taksimdekileri ziyaret edelim.
mucuxxx

Stil Direktoru dedi ki...

Ahahah Allah sizi ne etmesin süepr haber ama :) Bu arada Vapiş + Go Mongo Suadiye'ye uğrarsan belki denk geliriz :))

colors of angel dedi ki...

Süper ,siz mekanları belirleyin ben de gelince gidecek yerleri düşünmeyelim:)

A.Ş.K dedi ki...

nonim inşallah seninle de Perşembe akşamı eğlenceğiz :)

2-chic anlaştık :)))

stil direktöre ; belki bir gün karşılaşırız kim bili r) Go mangoyu da çok severimmm

colors of angel ; gel canım gideriz beraber :)))