24 Kasım 2009

...




Bu aralar bu moddayım !! Umarım sizler iyisinizdir....

6 yorum:

Moonish (moonsun) dedi ki...

yaaaa :( ben zaten hazirim girmeye, yapma ama boleee :((

-mis, -mus gibi yap ise yariyor :))

Kocaman opuyorum seni :))

Adsız dedi ki...

ama niye???

A.Ş.K dedi ki...

zor zamanlar geliyor bazen , herkes kadar neşemden çalınıyor bu zamanlarda.. yine de gülümsemeyi unutmuyorum hep bir umutla..

sizi çok seviyorum , iyiki değimişiz birbirimizin hayatlarına değil mi..

geçicek hepsi, geçicek biliyorum...

ceydabural dedi ki...

en kısa zamanda atlatman dileği ile...

İzDüŞümLeR dedi ki...

Havaların sisin,pisin herşeyin etkisi var.Yine de o duyguya karşı gel lütfen.Zor olsada bardağın dolu tarafını görmeye çalış böyle zamanlarda.Yoksa tüm benliğine yapışıp kalıyor.

Bir alt postta gayet hoş ve keyifli gözüküyorsun.Tekrar herşey senin istediğin gibi olur umarım.

Sevgiler :)

Noni dedi ki...

Çok seviyorum seni canım arkadaşım sen hep mutlu hep şen şakrak ol... Kıyamam ben sana!