24 Eylül 2009

Viyana




İşte geldim burdayım, hatta erken de döndüm diyebilirim çünkü uçakta yer açıldı.. Viyana güzel di tabiki ama ben yine de Türkiye bir cennet diyerek döndüm diyebilirim ... Şimdiye kadar yurtdışında gezdiğim yerlerde sosyallik olsun, giyim , yiyecek vesaire olsun birinden biri ( bu laf böyle söyleniyordu değil mi :) mutlaka Türkiye'yi özletti bana..

Viyana'da da aç kaldım diyebiliriz :) alın işte size kahvaltı da yediklerimi sunuyorum..daha doğrusu yiyemediklerimi ... herşey tatsız tuzsuz ...






Ya bu aşağıdaki ne sizce??? her ne tahmin ettiyseniz kesin bilemediniz çünkü bu Turkish tost'muş :)))) Tabi ki pek yiyemedim..







Tarih kokan fotoğraflar yanımda değil ama çok fazla da değil zaten, fotoğraf çekmek pek içimden gelmedi daha çok pineklemek istedim sanırım... Herkesin tatili güzel geçmiştir umarım...

2 yorum:

Robin Goodfellow dedi ki...

:D:D ben de sırf bu sebeplerden dolayı uzakdoğuya gitmek istemiyorum. ne yer ne içerim yahuu?

Adsız dedi ki...

ayyy türk tostun yanına domuz mu kondurmuşlar, ıyyykkk iğrenç.
hakatten herşey saman gibi görüküyor neyse gittin gördün en azından fikrimiz oldu.
Böylece bizde gidip görmeyiz!!
öpttüm şeker